12/10/13

pink and purple * róż i fiolet



Dziś mam przyjemność gościć na blogu 1,2,3 scrapuj Ty. Ostatnio poszalałam z mocnym, nasyconym różem i złapałam się za głowę, kiedy poznałam temat wyzwania... ale od czego są fiolety. Stworzyłam kartkę ze skrawków papierów, które porwałam, stemplowałam (oczywiście nowymi wzorami 3rd Eye!), potuszowałam i dodałam trochę srebrnego Distress Staina na krawędzie.
Serce kartki to broszka, którą kiedyś zrobiłam dla mamy... zepsuła się w niej agrafka i miałam ją naprawić... hm... no tak... trochę inaczej miała wyglądać... Mam nadzieję, że zarówno kartka jak i stemple Wam się spodobały! Więcej nowości znajdziecie na 3rdEyeCraft.com, a fioletowo-różowe wyzwanie (w którym możecie wygrać trochę dobroci z 3rd Eye) znajdziecie [tutaj].
I'm Guest Designer today on polish blog "1,2,3 scrapuj Ty", there is a pink and purple challenge... Pink(!) and purple? I have enough pink after pink cards so now I used mostly purples...  I used new 3rd Eye stamps too!!! You can find all new 3rd Eye goodies (stencils too!) on the store.

Used stamps: Użyte stemple:
stempel TES-188 harlequin in love - romby serca romby TES-139 harlequin XL diamonds  stempel TES-187 circus' roof

*

No comments:

Post a Comment