12/17/13

Crazy time * Szalony czas

I just love this new "scissors" background stamp and created a quick card for a friend to whom I haven´t been keeping contact that often recently. So I thought I´d send her this card to apologise for that. The title "crazy time" actually says it all - sometimes the everyday life is just so busy that we hardly have time for normal stuff, not to mention, keep up with faraway friends. I hope she likes this card!
Po prostu zakochałam się w stemplach z wzorem nożyczek, stworzyłam z ich użyciem kartkę dla znajomej, z którą ostatnio nie bardzo jak miałam utrzymywać kontakt. Pomyślałam, że wyślę jej kartkę w ramach przeprosin. Tytuł "crazy time" w zasadzie mówi wszystko - czasem życie codzienne jest wypełnione po brzegi, mamy mało czasu na wykonanie normalnych czynności, już nie wspominając o kontakcie z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że kartka się spodoba!    


Happy stamping, Życze Wam radosnego stemplowania!
xoxo, Sanna

Użyte stemple: Used stamps:
stempel TES-177 scissors nożyczki stempel TES-175 crazy time

No comments:

Post a Comment