12/16/13

Kartki świąteczne - Xmas cards

Witajcie! Dziś mam dla Was kilka pomysłów na kolorowe kartki świąteczne, oczywiście z dodatkami od 3rd Eye!
Hello! Today I have for you a few ideas for colorful Christmas cards, of course, with additions from 3rd Eye!


W tym roku wykonałam ogromną ilość (jak na mnie) kartek świątecznych. Bardzo pomocne były tu zaprojektowane przez Drychę zimowe tekturki oraz badziki.

This year I made a huge amount (like for me) Christmas cards. Very helpful were here designed by Drycha winter chipboards and badges.

Widoczne na zdjęciach gwiazdki i choinki pokolorowałam srebrnym sprayem.
Visible on stars and Christmas trees were covered with silver spray.




Użyłam:/I used:

5 comments:

  1. FANTASTYCZNE!!! Cudne detale!!! :-)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe kartki! A co to za papier???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba będzie lepiej, jeśli spytasz Agnieszki w prywatnej wiadomości :)

      Delete
  3. love these!! they turned out great.

    ReplyDelete