1/23/13

ONLINE STORE! * SKLEP ONLINE!

At first... do You like turquoise?
 I want to show You new look of stamps packages :)
Po pierwsze... lubicie turkus?
Oto nowe opakowania 3rd Eye!

Podobają się Wam?  What do You think about them?

*
But hey.. most important thing, reason of lots of work is:
Ale najważniejsza rzeczą, owocem wielkiego nakładu pracy jest...

SKLEP ONLINE! ONLINE STORE!

I'm so happy to announce that! Bardzo sie cieszę, że wreszcie mogłam to ogłosić!


Czekamy jeszcze na parę rzeczy (nowe sposoby płatności) ale sklep już działa (po polsku i angielsku), ma kategorię główną "stemple gumowe" oraz kategorie tematyczne (na razie Steampunk, Vintage, kategoria miłosna oraz zimowa) aby ułatwić Wam wyszukanie stempli na konretne okazje.
We're waiting for few more things (more payment methods) but store is open! and has main category "rubber stamps" and thematic categories (Steampunk, Love, Winter&Xmas and Vintage for now) to make your shopping easier.

Na stronie produktu znajduje się opis, przykłady użycia (zmieniaj podgląd wybierając miniaturki pod głównym zdjęciem, główne zdjęcie powiększ najeżdżając na nie wskaźnikiem myszki), (pod guzikiem koszyka) możesz też udostępnić stempel przez Google+, a na facebooku możesz go polubić, udostępnić lub skomentować (na dole, pod opisem). Gwiazdki służą ocenie produktu (dla zalogowanych), obok (po prawej) możesz spytać o produkt, dodać opinię itp. :)
On product's page are: description, projects using concrete stamp (change view by checking mini pics under main picture), (under basket button) You can share stamp by Google+ and by Facebook: share, like or comment (under description). Stars are for rating product (You can do that if You're logged in), at the right side You can ask about product, add opinion etc. :)


Ok, I stop talking! Check this by yourself!
Już nie zanudzam ;) sami obejrzyjcie sklep:



*
Na deser mam dla jednego z Was bon na 30zł do wykorzystania w sklepie.

Aby mieć szansę go zdobyć:
1: Udostępnij informację o otwarciu sklepu.
2: Napiszcie komentarz do tej notki: nie narzucamy tematu, możecie napisać co Wam się podoba w sklepie, co lubicie w 3rd Eye, po prostu życzyć nam powodzenia itd. ;) W komentarzu napiszcie, gdzie udostępniliście informacje o otwarciu sklepu (podając konkretny adres, np. http://3rdeyecraft.blogspot.com/2013/01/onlinestore.html).

Autor bądź autorka komentarza, który nas najbardziej złapie za serducho, otrzyma bon do wykorzystania w sklepie!

 Macie czas do końca stycznia.
I have gift for one of You! 
It's 30PLN voucher to use in our online store.

To have a chance to get it: 
1. Share news about 3rd Eye online store.
2. Write comment under that blog post: we don't impose on the topic, you can write what you like in the store, what do you like in the 3rd Eye, wish us luck or something ;) You must write in comment where You shared info about store (leave address, for example http://3rdeyecraft.blogspot.com/2013/01/onlinestore.html).

Author of comment which catch our hearts most, receive a voucher to use in store!

You have until the end of January.


*

23 comments:

  1. Ktoś musi być pierwszy, pało na mnie :) Nigdy nie wiem co mam pisać więc tym razem napiszę krótko: cieszę się, że tak oryginalne stempelki mają swój własny sklep - jak najbardziej na niego zasługują :)
    Informacja o sklepie: http://kartkazciastkiem.blogspot.com/2013/01/3rd-eye.html

    ReplyDelete
  2. Fantastyczna informacja, bo stemple fantastyczne. Moja faworytka to Pandora, czekam na więcej takich stempelków.Pozdrawiam
    http://marbella-craft.blogspot.com/2013/01/sklep-online-3rd-eye.html

    ReplyDelete
  3. Osobiscie uwazam, ze KAZDY stempel w odpowiedniej rece jest silna bronia, przyklad: JaMajka, ktora wciaz mnie zaskakuje...:D
    Powodzenia ze sklepem on-line, na pewno przysporzy Wam wielu klientow :D
    info w postaci banerka wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  4. How exciting! And more payment options. What kind of payment options? I just ordered some more of your stamps from Scraps of Darkness and they'll be in my next kit.

    The new packaging is gorgeous. I love the lips and the branches! I wish I could get the ribs and the anatomical heart here in time to make Valentine's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, now it's bank transfer and PayPal, I want to add DotPay too :)
      I can ship that in next day of placing order, but not sure how long letter goes...
      I've tried to check this but Polish Post have changes now, new page, new ugly logo and their call center con't works :(
      I think You should get them before Valentines but I don't wanna promise without confidence, sorry...

      Delete
  5. Jest super!! Choć mam dopiero jeden stempel od 3rd Eye, to mam zamiar mieć więcej, bo po prostu czuję, że te gumki mają potencjał. A to czy będę umiała ten potencjał wykorzystać to inna sprawa. Ale będę się starać :)
    Adres udostępnienia:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=592509257433309&set=a.316585045025733.98800.312703382080566&type=1&theater

    ReplyDelete
  6. Gratuluje sklepu internetowego. Udostępnione na blogu.
    http://dziescilat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Gratuluje! Podzielilam sie wiadomoscia na fb. Stempelki uwielbiam, za uniwersalne wzory , ktore mozna stosowac na wiele sposobow!

    ReplyDelete
  8. Gratuluję sklepiku! Jest bardzo czytelny i prosty w obsłudze! Niezmiernie się cieszę, że jest takie miejsce, w którym jest dostępny pełen asortyment moich ukochanych stempli! Trzymam kciuki za sukces :***
    udostępniłam:
    http://skok-w-bok.blogspot.com/2013/01/walentynki-w-3rd-eye.html
    http://www.facebook.com/agnieszka.damska

    ReplyDelete
  9. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Wasze stemple zaniemówiłam.
    Stemple kardiologiczne od razu skojarzyły mi się z moim synkiem, one opowiadają historię krótkiego a jakże, niestety, bogatego w doświadczenia życia Łukaszka.
    Łukasz (http://3rdeyecraft.com/pl/p/Marcel/13) ma siostrę bliźniaczkę - Natalię (http://3rdeyecraft.com/pl/p/Helen/50).
    Dzieci urodziły się dokładnie 5 lat temu (25.01.2008r.), Natalia pierwsza, Łukaszek 20 minut później.
    Natalia była zdrowa (http://3rdeyecraft.com/pl/p/cardiogram-kardiogram/7), Łukaszek urodził się z wadą serca ( http://3rdeyecraft.com/pl/p/anatomical-heart-S-serce-anatomiczne-male/57).
    Łukaszek miał całkowicie przerwany spływ żylny od serca do płuc.
    W wyniku wielu zaniedbań lekarskich Łukaszka operowano dopiero w 17tej dobie życia, po przewiezieniu go do CZD.
    Nie dawano nam światełka nadziei (http://3rdeyecraft.com/pl/p/Lightbulbs-zarowki/42) na pozytywny wynik tej operacji, Synka przywieziono do CZD w tragicznym stanie.
    Ale Łukaszek to jest gość, nie dawał się śmierci leżąc po operacji miesiąc czasu z otwartą klatką piersiową (http://3rdeyecraft.com/pl/p/rib-cage-klatka-piersiowa/54) i czekając na dzień, aż wyniki będą na tyle dobre, żeby stworzyć warunki do "zamknięcia", w końcu Łukaszek chciał już się "goić"...
    I ta nasza kruszynka dała radę:):):)
    Może nie ma w 100% zdrowego serduszka (http://3rdeyecraft.com/pl/p/Heart-in-love-Zakochane-serce/2) ale jest naszym skarbeczkiem, kochaną kruszynką, która pokazała nam lekcję jak można chcieć żyć :):):)

    Prawda, że Wasze stemple idealnie Łukaszowe przejścia obrazują?
    Powoli kompletuję Wasze stemple, które naprawdę mają "to coś"...

    Na koniec, tutaj zamieszczona jest informacja o waszym sklepie :):):)
    http://jolazola.blogspot.com/2013/01/dobra-nowina.html

    Fajnie, że go stworzyliście :)

    ReplyDelete
  10. Nowy sklep mnie bardzo cieszy,
    chętnie wpadnę po nowości.
    Lubię takie miejsca w sieci -
    inspirują po szpik kości.
    A gdy będę tak zajęta -
    zawalona wręcz robotą,
    to z radością Was nawiedzi
    moje bystre trzecie oko ;)

    a tu link do strony z info o sklepie http://byfema24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. genialnie! nareszcie otworzył się sklep z najcudowniejszymi polskimi stemplami! bardzo mnie to cieszy - poinformowałam wszystkich pinezkowych zaglądaczy, a Wam mogę życzyć tylko jeszcze więcej weny i mnóstwa nowych stemplowych pomysłów :)

    ReplyDelete
  12. a ja przyznaję się ze wstydem, że dopiero bardzo niedawno odkryłam stemple 3rd Eye. a teraz będę mogła zamawiać, odbierać w Warszawie i jeszcze obejrzeć osobiście na Scrap Craft Event:)informacja udostępniona: http://minajuveler.blogspot.com/2013/01/ogoszenia.html

    ReplyDelete
  13. Po pierwsze: nowe opakowania są super, lubię turkus!
    Po drugie: ogrooooooomne gratulacje! Takie stemple muszą mieć swoje miejsce w sieci. Co prawda w sklepie byłam tylko chwilę, ale bardzo mi się podoba. Mogę tam zamieszkać? :):)
    Po trzecie: przed moją przygodą ze stemplami 3rd Eye robiłam wyłącznie kartki. Chciałam pójść o krok dalej, ale nie wiedziałam czy potrafię. Gdy zobaczyłam serce anatomiczne i klatę, moje serce zamarło- zakochałam się w nich na zabój, dostałam mega kopa i wiedziałam, że MUSZĘ je mieć. Jeszcze nie miałam pomysłu co z nimi zrobię :) Później wygrałam candy i dostałam moje pierwsze stempelki, w tym także..serce anatomiczne.. Teraz wiem, że chcę więcej i więcej :) Od tamtego momentu czerpię więcej radości ze stemplowania i bawię się tym, jak tylko mogę. Każdy z tych stempli, które udało mi się uzbierać, pozwala mi do granic możliwości ozdobić moje obecne prace, a dodaję je, gdzie się da :)Dziękuję! :)
    G.
    Informacja o otwarciu sklepu wisi na pasku bocznym na moim blogu: http://smile-dont-kill-anyone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. w gałązce zakochałam sie odrazu...i tło gałązkowe....cudne:), teraz spać nie będę mogła...:):):)....ok, idę wzdychać:)...zostawiając pozdrowionka i dużych obrotów:)
    info u mnie na blogu : http://jedit-kolory.blogspot.com/2013/01/nowy-sklepcudny-stempelek.html i banerek na pasku bocznym:)...ależ byłabym szczęściarą gdyby się udało:).....mmmmmm:):):):)

    ReplyDelete
  15. przez tę sesję aż przegapiłam rozdawnictwo, ale i tak skorzystam z okazji, żeby ci tu pogratulować, bardzo się cieszę, że twoje stemple mają rweszcie swoje własne miejsce - wiesz, że podbiły moje serce :) zwłaszcza anatomiczne serca - to jeden z moich ulubionych motywów i marzyłam o tym, żeby go mieć w wersji stemplowej.

    fajnie, że jest alternatywa dla stempli z kwiatami/motylami/wieżą eiffela; stemple dla tych, co nigdy nie wyrośli z glanów i lubią trupie czaszki :)))

    banerek trafia na mój blog, niech się stempelkom jak najlepiej dzieje :)

    p.s. ta nowa, zielona guma jest super, ta szara śmierdziała okrutnie :D

    ReplyDelete
  16. Nice and very helpful information i have got from your post. Even your whole blog is full of interesting information which is the great sign of a great blogger.
    Dell - 17.3" Inspiron Laptop - 6GB Memory - 750GB Hard Drive - Moon Silver

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  19. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  20. Sklepy internetowe to moim zdaniem są takie miejsca w któych na pewno możemy zrobić szybko i przyjemnie zakupy. Później już najwięcej zależy od firmy kurierskiej czy towar do nas dojdzie. Zresztą jak czytałem na stronie https://www.sendit.pl/blog/czy-korporacja-kurierska-jest-gwarancja-jakosci-wyjasniamy to faktycznie firma kurierska może nam zagwarantować jakość.

    ReplyDelete
  21. Same sklepy internetowe są bardzo fajne i ja jestem zdania, ze samo kupowanie poprzez internet jest dobrym rozwiązaniem. Jak czytałam na stronie https://tygrysybiznesu.com.pl/sprzedaz-produktow-na-amazonie-jak-to-zrobic/ to zaciekawiło mnie to jak zacząć sprzedawać na Amazonie.

    ReplyDelete