11/15/12

Happy Christmas! * Wesołych Świąt!

Witajcie kochani!
Przybywam z dwoma, prawie identycznymi kartkami.
Obie są pełne bieli i szarości, więc idealnie pasują na Mgliste wyzwanie 3rd Eye!
Użyłam na nich kilku pięknych stempli.

Hello everyone!
I'm coming today with two (almost the same) card.
Both of them are full of white and grey colors,
so the match perfectly to 3rd Eye Foggy Challenge!
I used few beautiful stamps here.


Pierwszy to TES-044 Dear Santa, bardzo lubię tego starego i grubiutkiego człowieczka! Idealnie wpasował się w tematykę świąteczną.
The first one is TES-044 Dear Santa, I love this old and fatty guy!
It fits perfectly to the Christmas theme.



Kolejny to TES-041 Lightbulbs, muszę przyznać, że absolutnie kocham te żarówki i mogłabym używać ich na każdej pracy! :)
Next one, TES-041 Lightbulbs, I have to admit I love them and I could use them all the time! :)



I ostatni, TES-016 el bahia, jestem świadoma, że jest trochę ukryty, ale tak właśnie mi się podoba. Zastosowałam tutaj efekt wybielania po raz pierwszy i z pewnością go powtórzę wkrótce.

And last one, TES-016 el bahia, I know it's a bit hide but I like this effect too. I have done whitewashing for the first time! 
I will repeat it soon for sure.


 


Pozdrawiam,
noomiy

Hugs,
noomiy

7 comments:

  1. Myślałam, że to zagraniczna pani taką śliczność zrobiła, a to nasza Noomiy :) Brawo, Noomiy :)

    ReplyDelete
  2. Very pretty cards! :) Love all them small details.

    ReplyDelete
  3. przecież z daleka widać, kto zrobił :D

    ReplyDelete