11/11/12

Guest Spot - Dorota Dołęga

Next incredible Guest! Meet Dorota Dołęga and her black notebook with roses:
Nastepny wspaniały Gośc! Poznajcie Dorotę Dołęgę i jej czarny różany notes:

Nazywam się Dorota Dołęga, mieszkam we Wrocławiu z mężem, synkiem i
córeczką, która urodzi się za miesiąc, studiuję literaturoznawstwo.
Szeroko pojętym rękodziełem zajmuję się od około dwóch lat.
Specjalizuję się w robieniu notesów, lubię nieporządek,
niedoskonałości i niestandardowe materiały. Poza rękodziełem moje
największe pasje to poezja i wspinaczka.
I'm Dorota Dołęga, I live in Wrocław with my husband, son and  lil' daughter who will born in a month. I study literature. I do all crafts since something about 2 years. My favs is making notebooks, I like mess, imperfections and original materials. Besides crafts my biggest passions are climbing and poetry.

Nad tym prostym notesem pracowało mi się wyjątkowo przyjemnie - czerń to zdecydowanie mój ulubiony kolor! Wykorzystałam piękny stempel 3rd Eye "Róża", który odbiłam na brzegach i potraktowałam czarnym pudrem do embossingu. Czerwone różyczki to odbitki tego samego stempla na folii termokurczliwej, pomalowane farbą akrylową i gesso.
Creating this simple notebook was great fun - black is my favorite color! I used beautiful 3rd Eye stamp "rose", which I stamped on the edges and embossed with black powder. I made red roses stamping the same design on shrink plastic, painted with acrylic paint and gesso.
 *

You can find more Dorota's work {here} at her blog.
Blog Doroty - na który serdecznie zapraszamy - znajdziecie {tutaj}.

5 comments:

  1. Te czarne róże mnie zachwyciły.
    Patent z przymarszczoną koronką boski.
    Notes dla Damy Kameliowej :)

    ReplyDelete
  2. Miło Cię tu widzieć, Twój piękny notes również :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękny notes!!! Bardzo dziękuję za podpowiedź jak można uzyskać kolory na foli termokurczliwej!

    ReplyDelete
  4. Love it!!!!!!!!! beautifully done.

    ReplyDelete