2/20/13

Nowa fryzura? * New hairstyle?

Przedstawiam Wam dzisiaj kolaż, który stworzyłam zainspirowana tym cudnym zdjęciem dziewczyny z nadmuchanymi włosami :) Skojarzyła mi się z Marią Antoniną i jej nieziemskimi perukami. Stąd też podpis nawiązujący do niezwykłych pomysłów dziewczyn (i kobiet nierzadko) mniej lub bardziej trafionych. Czasem wyglądają jak królowe, a czasem....mniej :)
I want to show you collage, which I've created being inspired with this gorgous picture of a girl with fancy (blown up?) hair :) She seems to me alike Marie Antoinette and her amazing wigs. So the writing says "new hairstyle?" - a comment to girl's ideas - succesfull or failed. Sometimes they do look like a queen, sometimes they don't :)


W tle użyłam plastra miodu TES-084 honeycomb6 zembossowanego przezroczystym pudrem . Dzięki temu dość ładnie widać wzór odcinający się od tła pod wpływem zabarwienia całości glimmer mistami.
Dodałam stempel z motywem cegieł TES-080 brick wall oraz motyw korony TES-091 crowns nawiązujący do królewskiego uczesania mojej modelki.
I've used small honeycomb TES-084 honeycomb6, which I've embossed with clear powder. Then I've used glimmer mists, what made honeycombs visible. I've added TES-080 brick wall stamp 
and TES-091 crowns, which corresponds to royal hairstyle of my model.

Used stamps: Użyte stemple:
TES-084 honeycomb6     TES-080 brick wall - ściana z cegieł  TES-091 crowns - korony


4 comments: