2/15/13

{{{ 3rd Eye NEW STAMPS REVEAL }}}

Kochani! Dear 3rd Eye fans!
 
Nie mogłam się doczekać tego dnia :) Waiting for that day was so hard :)
Od momentu szkicowania, przez prototypy aż do dziś - kiedy nowe wzory stają się dostępne dla Waszych twórczych umysłów!
From sketches, prototypes for today - when new designs are avaliable for Your creative minds!


 Poznajcie nowe wzory: Let me introduce new designs:
Gorąco zapraszam! Welcome!

 Designs are avaliable in 3rd Eye online store now.
Nowe stemple już są dostępne w 3rdeyecraft.com.

From that occasion we have Blog Hop with prizes for You!
Z okazji premiery mamy dla Was zabawę z nagrodami!

Visit 3rd Eye Team blogs, grab words and then You get then sentence - task. 
Execute the task on comments to that blog post until end of February to win one of two 40PLN voucher to use in 3rd Eye online store!

Odwiedź każdy z blogów zespołu 3rd Eye, odnajdź słowa-klucze aby otrzymać zadanie do wykonania.  

Zadanie wykonaj do końca lutego, wpisując odpowiedni komentarz pod tym konkretnym postem na blogu 3rd Eye. Nagrody to dwa bony o wartości 40zł do wykorzystania w 3rdeyecraft.com! 

Ok, first word is: Pierwsze słowo to:

{ TELL }             { NAPISZ }

and here are blogs to visit: blogi do odwiedzenia:
1: 3rd Eye blog - You're here! Tu jesteś
2: Marianne
3: Justi
4: JaMajka
5: Elena
6: Drycha

7: back to 3rd Eye blog
*

Visibility of comments is turn off until end of Feb. Komentarze nie będą widoczne przed końcem konkursu.
All comments will be visible after end of Blog Hop. Komentarze będą widoczne po zakończeniu konkursu.

Thank You so much for stopping by!
We can't wait to see Your works with new stamps!
Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy Wasze prace z nowymi wzorami!

25 comments:

  1. My favorite new design is the Large Lightbulb ~ but I also LOVE those Bunnies! Awesome new designs!
    Nancy xx :D

    ReplyDelete
  2. Mo ulubiony wzorek stempli - bo zakładam że o taki wzorek chodzi - to motyole. można je czarne odbijać na kolorowym papierze i wycinać wtedy po wytnięciu powstaja sliczne motyle do ozdabiania prac. można je też odbijać kolorowymi tuszami, wtedy zdobią bardziej delikatnie... ;)dib

    ReplyDelete
  3. Gratuluję nowych stempli!:D Moje serce skradł zdecydowanie wzór TES-092 Drew - świetny projekt, który wbrew pozorom można wykorzystać na przeróżne sposoby - te oczy mogą wiele powiedzieć;) A że ostatnio niespodziewanie nastała u mnie faza serduszkowa to oczywiście TES-086 borders1 też jest mniam-mniam;)))

    ReplyDelete
  4. No cóż - w przypadku tych stempli to ja chyba jestem do bólu przewidywalna :)
    Mój ulubiony - to oczywiście mały liść. Bardzo się ucieszyłam, widząc mniejszą wersję. Jako ogrodnik nie wierzę w jednakowe liście. Jednakowe liście są niewiarygodne - prawdziwe liście są duże, małe, jeszcze większe, całkiem małe, całe, podarte, zżarte i z dziurkami po robalach. I o ile dziurki, zżarcia i naddarcia łatwo różnymi technikami zrobić samemu, o tyle mały liść wymaga osobnego stempla. Po prostu :)
    A tak naprawdę to najchętniej wygarnęłabym wszystkie, bo są bardzo uniwersalne i pasują do bardzo różnych różnych prac ;-)

    ReplyDelete
  5. Ciężko było mi wybrać ten jeden ulubiony wzór, bo większość jest interesująca i inspirujaca. :-) Najbardziej chyba zwróciły moją uwagę listki TES-026S, chyba dlatego, że wyglądąją niemal jak prawdziwe ususzone liście, tak są doskonałe!

    ReplyDelete
  6. Aleee cuda!
    Mnie najbardziej zachwycił dość niepozorny stempelek z liniami(TES-085 lines). Już pomysły na różne możliwości użycia kiełkują mi w głowie, a co będzie jak trafi do moich rąk...(bo napewno to się stanie!) Czuję, że polecą iskry... ;)

    ReplyDelete
  7. to ja będę pierwsza? pohopsałam sobie, zebrałam wszystkie słowa i piszę :)

    co do nowych stempli, to oczywiście róże i boskie liście w dwu rozmiarach to genialny pomysł, podobnie z plastrem miodu i trybikami, szalenie podoba mi się serduszkowy border (chyba jeszcze na fali walentynek ;)), bardzo podobają mi się cegły w murze, ale absolutnie zakochałam się w króliczkach!!! są po prostu rewelacyjne!!! i takie charakterne, nie jakieś zwykłe słodziaki, no po prostu cudo!!!

    ReplyDelete
  8. świetne nowe wzory! bardzo się cieszę że leaf jest mniejszy, a bulbs są większe, ale coś czuję, że moim ulubionym upragnionym i w ogóle best of the best będzie Candy! niezła z niej dżaga :) no i psychodeliczne króliki będą idealne na święta wielkanocne :) Dziewczyny - gratuluję! Nowe jest piękne :) pozdrówki

    ReplyDelete
  9. about your favorite new design!
    it's all about new stamps :) they are just gorgeous, I'd love to use them asap!

    ReplyDelete
  10. Tylko o jednym? :) Motyle są niesamowite, przykuwają uwagę, to prawdziwe królowe nocy! Border z czaszkami rewelacyjny, ale nie zapominajmy też o stemplach do tła, a co o nich napisać? Mam ochotę pomalować mieszkanie na biało i wystemplować nimi każdą ze ścian!

    ReplyDelete
  11. oj, ciężko wybrać jeden ulubiony wzór - szalenie podoba mi się czaszkowy border, bo bardzo lubię ten motyw, a czaszki mają świetną minę :))) zestaw borderów numer dwa też jest bardzo fajny,to takie uniwersalne wzory, z których na pewno będę dużo korzystać. oprócz tego motylo-czaszka :)))) i plaster miodu numer cztery - w ogóle stemple do tła są świetne, lubię korzystać z papieru książkowego i wtedy tego typu stemple są niezastąpione.

    ReplyDelete
  12. Tell About your New Favorite Design -- Grimm Butterfly, and bunnies and .. all of them. I must get them all!

    ReplyDelete
  13. W dwóch stemplach już się zakochałam bez pamięci i na pewno MUSZĘ JE MIEĆ: TES-077L grim butterfly large - motyl z motywem czaszki na skrzydłach (mały lub duży) - są rewelacyjne, miłe i drapieżne jednocześnie! Drugi wzór to małe listki: TES-026S leaf small - listek - idealne wykończenie prac.

    ReplyDelete
  14. Just finished hopping- what fun! The sentence is: "tell about your favourite new design." It's hard to pick just one there are so many awesome new designs. The brick wall, grim butterfly, and scales are on the top of my list, but I love the honeycomb4.

    ReplyDelete
  15. Przechodzę właśnie etap fascynacji steampunkiem, więc bardzo mnie ucieszyły dwa nowe wzory trybików (pierwszy świetnie się sprawdza!). Wróżek, kwiatków i motylków jest na rynku pod dostatkiem, trybiki natomiast wydają mi się być w deficycie - więc super, że pojawiło się ich więcej! :)

    ReplyDelete
  16. The new designs are SO fantastic!

    ReplyDelete
  17. Finished the Blog Hop - my favourite new design is the lightbulb - though they are all wonderful (it is hard to choose just one!)

    ReplyDelete
  18. Fantastyczne wzory!!! Zauroczył mnie motyl z czachą! Świetny, czacha wspaniale dodaje mu pikanterii! Ale nie tylko on, znowu jest wiele wzorów, na które już zbieram kasę :)

    ReplyDelete
  19. WOW!!! WOW!!! WOW!!! GRATULACJE! PRZECUDNE wzory!!! Mam napisać coś o moim ulubionym nowym wzorze - proste! ;-) Gdy dostałam od Ciebie najcudowniejszy ze stempelków - listeczek z którym właściwie się nie rozstaję ;-) natychmiast pomyślałam o tym, że fajnie by było gdyby pojawił się on również w innym rozmiarze i nawet podpytywałam czy planujesz coś takiego ;-) I proszę jest - mały listek to mój faworyt!!! MUSZĘ GO MIEĆ!!! Mam już setki pomysłów jak go wykorzystać!!! Wzór ten sprawdza się zawsze i wszędzie!!! Grając główną rolę bądź jako element tła! JEST FANTASTYCZNY!!! Dryszko spełniłaś moje malutkie marzenie!!! ♥ DZIĘKUJĘ!!! :-*

    ReplyDelete
  20. Jestem druga!!! :D
    Trudny wybór bo stemple są przepiękne!!! Gumowe odzwierciedlają najdrobniejszy szczegół! Zakochałam się w różach i listach. Mały listek jest fanatyczny po odbiciu na kolorowym papierze wygląda jak zerwany prosto z drzewa!Widać każdą żyłkę,każde drobne cieniowanie -P-I-Ę-K-N-Y !!!

    ReplyDelete
  21. najbardziej podobają mi się żarówki :) są bardzo nietypowe, ale i tak uniwersalne :) będą się świetnie sprawdzały w journalu, kartkach, na LO :)

    ReplyDelete
  22. Moim ulubiony wzorem jest honeycomb5 ale do gustu przypadł mi także leaf small. Można by je świetnie wykorzystać do journali a liście dodatkowo można powycinać, więc są podwójnie praktyczne. Cała nowa seria stempli jest genialna, ale wszystkiego mieć nie można :D Pozdrawiam ScrapMan

    ReplyDelete
  23. zakupiłam stempel z nowej kolekcji na Scrap Evencie w Manufabricum, jest to mały motylek z czaszką i jestem zaaaaaachwycona! ta czaszka jest genialna i nadaje pracom pazura. Niby tylko motylek, ale jednak coś więcej. Nie każdy na pierwszy rzut oka tę czaszkę widzi, także jak ją zauważą to niezłe zaskoczenie widać na ich twarzach. Nie mogę się doczekać nabycia nowych wzorów!

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciężko jet mi wybrać ulubiony nowy wzór, bo wszystkie są niesamowite. Super pomysłem jest różnicowanie wielkości stempli (żarówka <3, liść, róża). Brick wall do tła- idealny, podobnie jak honeycomb4!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete