2/11/13

Maraton Twórczy - fotorelacja

W ostatnią sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w Twórczym Maratonie o tematyce kolażowo-journalowej w pracowni Manufabricum
Jeden z paneli podczas maratonu poprowadziłam ja :) Zadałam ćwiczenie z płynem maskującym i stemplami 3rd Eye.
Last Saturday I had a pleasure to participate in Creative Marathon in Manufabricum. I led one of panels: I made exercise with masking rubber and 3rd Eye stamps. :)

Photo relation: my photos from mobile phone and amazing photos by Lotta:
Poza moimi zdjęciami z komórki zapraszam do obejrzenia przepięknych fotografii od Lotty.




Płyn maskujący - śmierdząca sprawa. Na szczęśscie efekty są tego warte.
Liquid rubber... stinky thing. But effects are worth it.



 Podczas całego maratonu powstało wiele wspaniałych prac:
The result of the marathon - beyond acquired knowledge - a lot of great works:


Poniżej prace z mojego panelu z płynem maskującym i stemplami 3rd Eye: (część jest podpisana, wszystkich nie dałam rady, bo w użyciu były wszystkie dostępne stemple :))
Here are projects from my panel with liquid rubber and 3rd Eye stamps:
(part is linked to stamps on store but girls had possibility to use all stamps :) so... copy all store would be hard, sorry:)

TES-031 Pandora + trybiki TES-065 cogs + plaster miodu TES-061 honeycomb + kwiaty TES-022 bouquet +
+ plaster miodu TES-062 honeycomb2 + TES-063 fancywork + TES-064 skyscraper + TES-008 diamonds +

+ słońce TES-021 sun + oczy TES-050 look around + oczka TES-001 eyes +
+ kwiaty TES-023 meadow + kwiaty TES-022 bouquet +

+ oczka TES-001 eyes + oczy TES-051 pair of eyes + usta TES-052 pretty lips + TES-012 Marcel + warkocz TES-019 braid + TES-006 cardiogram +

+ TES-017 Marie + paski TES-059 stripes + kwiaty TES-023 meadow +

+ oczy TES-050 look around +

*
And something for dessert... discount codes:)
Kupony rabatowe na deser:)
 
*
Świetnie się bawiłam!
Pamiętajcie, że w Manufabricum widzimy się w najbliższą sobotę na Scrap Craft Event :)
That was great fun!

*
I have masking rubber tutorials on my private blog {HERE} and {HERE}. Welcome!
Kursy o płynie maskującym znajdziesz też na moim prywatnym blogu {TUTAJ} i {TUTAJ}. Zapraszam!

No comments:

Post a Comment