2/27/13

3rd Eye in Inzpira magazine

Jestem szczęśliwa: mój scrap, w którym stemplowałam z 3rd Eye, znalazł się w magazynie Inzpira! :D
I'm so happy 'cause my LO is in Inzpira Magazine! Of course I used here 3rd Eye stamps ;)
 
I also want to tell that Inzpira is great :) I can't read... but all these beautiful photos are so inspirational :D I found recipes and tutorials.
Paszcza mi się nie przestaje uśmiechać :)) Niestety niewiele rozumiem z tekstu... (ok, prawie nic nie rozumiem) ale w magazynie jest MASA inspirujących zdjęć :) Przepisy, tutoriale (też poradzicie sobie bez tekstu;)...



Yo can find me on 21st page! Znajdziecie mnie na stronie 21. :)
 *
ps. I made that page using a lot of stuff from Scraps of Darkness Kits!

3 comments:

  1. That's awesome! WTG! I wonder if this is loaded up at SB.com. I want to see it closer. So proud for you. :-))))))

    ReplyDelete
  2. Gratulacje Dryszko!!!!!

    ReplyDelete
  3. Świetna robota Drycha!!! Będę częściej zaglądać... Pozdrawiam

    ReplyDelete