2/27/14

Mixed media card

Hi! I'm so happy to share with you my first post here on 3rd Eye's blog.  I decided to start with a card which features some of current trends- script and blackboard paint! If you aren't too convinced about your handwriting skills the 3rd Eye stamps might make your life much easier!
Hej! Strasznie mi miło podzielić się z Wami moją pierwszą pracą na blogu 3rd Eye Crafts! Na początek przygotowałam kartkę na której znajdziecie kilka scrapowych trendów- malowane napisy i farbę tablicową! Jeśli obawialiście się coraz bardziej popularnego malowania napisów farbą ale podoba Wam się ten efekt na pracach to stemple 3rd Eye z pewnością ułatwią Wam zadanie!


After using some medias- gesso; watercolor crayons and coloring pencils on my base I added some stamped details. I used colorful chalk inks and sequin stamps. To create a sentiment I pressed the " I like you" stamp with black ink. I added some chipboard embellishments for extra dimension and  black acrylic paint to create more contrast on my card. I finished off the card with a little handwritten phrase.
Tworząc moją kartkę zaczęłam od pokrycia bazy mediami- użyłam tu głównie gessa i kredek akwarelowych oraz czarnej farby akrylowej, która udaje farbę do tablic. Gdy ta warstwa wyschła tuszem kredowym odbiłam nieco stempli cekinów, które fajnie miejszają się z moim tłem. Stempel z napisem "I like you" odbity za pomocą czarnego tuszu tworzy główny punkt na pracy. Wykończyłam kartkę dodając różne akcenty- więcej stempli, tekturki, skrawki papierów. Na koniec pochlapałam biała farbą i dodałam parę słów napisanych odręcznie.



Here are the products that I used:
A to wykorzystane przeze mnie produkty:
  
        


2 comments: