2/19/14

Flowers, flowers, spring?

 Gdy tylko zobaczyłam w ostatnich Nowościach stempelek ze stokrotką, od razu zatęskniłam za wiosną i słońcem. I z tej tęsknoty zrobiłam dwie wiosenne kartki. Użyłam kwiatowych stempli dostępnych w sklepie 3rd Eye, a kwiaty uzupełniłam stemplowanymi listkami. 
When I saw in latest News, stamp with daisy,  immediately appeared longing for spring and the sun. So I decided to make two spring cards.  I used flower stamps available in the shop 3rd Eye, and to the flowers I added stamped leaves.




 Na drugiej kartce zagrałam w wiosenne kółko i krzyżyk :) i użyłam nowego stempelka z porami roku, oraz badzika, którego bardzo lubię - z motywem zielonego liścia.
 On the second card I played in the spring Noughts and Crosses :) and I used stamp with the Seasons, I also used badge, that I like - with the grean leaf motive.



Użyte produkty / Used products:
liść stempel - listek - TES-026 leaf róża stempel cieniowany - TES-020 rose mała stokrotka TES-203S daisy smalldecorative glass TES-130 tło - stempel
TES-223S sequins small - cekiny małeTES-210 pory roku TEBS-014 pory roku - lato jesień wiosna zima 2014 badzik TEBA-074 motyw faktury liścia – jasno zielony

Zapraszam do obejrzenia Nowości w  3rdEyecraft.com!
You're welcome to see News in 3rdEyecraft.com!
DT 3rd Eye

3 comments:

  1. echhh niech już będzie taka własnie kolorowa wiosna !!! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne kartki, podoba mi się kompozycja z liści i kwiatków, no a na pierwszej kartce mój ulubiony stempel do tła :)

    ReplyDelete
  3. I really like the first one - so fresh and feels like spring!

    ReplyDelete