2/24/14

CraftWawa - relacja

   This time only in Polish :) but You can look at all these gorgeous photos! All made during CraftWawa event.

   CraftWawa była dla mnie przede wszystkim chaotyczna ;) W żadnym wypadku nie mówię tu o organizacji, bo z tym dziewczyny bardzo fajnie sobie poradziły. Całą noc poprzedzającą imprezę spędziłam razem z bratem na składaniu badzików w nowymi wzorami, sortowaniu stempli i cięciu naklejek! Po bezsennej pracowitej nocy nie było mi dane wypić kubasa ciepłej kawy tak jak planowałam ale kto by się tym przejmował? W takie dni energię czerpie się z powietrza ;) 
   Zaczęliśmy od mixedmediowych warsztatów kartkowych! Co prawda ogłosiliśmy je jakieś półtora tygodnia przez CraftWawą ale zebrała się kameralna grupa, w której mogłam przekazać jeszcze więcej trików i technik! Dostałam maile od osób, które bardzo chętnie by się zapisały ale zgłosiły się już gdzieś indziej, miały już bilety powrotne itp... pamiętajcie, że warsztaty są przede wszystkim dla Was ;) więc wszelkie propozycje zgłaszajcie, pytajcie - wtedy będę wiedziała, co Wam najbardziej odpowiada i o czym chciałybyście się dowiedzieć. Tak czy inaczej - BARDZO dziękuję za wszystkie ciepłe słowa na temat moich prac oraz na temat 3rd Eye - a było ich PEŁNO! DZIĘKUJĘ!!!


 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjebnjgDueAgYYcNTNQIgVGOl1g3nH3rjkEqKUBjeg4qlRRuaJR9_qHHzGNAfGrq8VbrK6tbWIo0cf7cDspg2FibWsylERG_r0W4EYzhwoBaiwer-N6St-IsHCC9PDlkTOQXNdM3YiLc04/s1600/0078.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRsIZIjT2Yl7oVRr4-fmKHT6glHpXvj1fJvp6aDpDFuauQa-FX06T7t3iepxnK_WJioxdfDl6iDTsf2u9o_cfq05mvTgfO2zLN0k-JbO7vGGW7tTO-F4Mz9v_JDpRBcyuc8LKzqfV6V1I/s1600/0079.jpg


 Po warsztatach szybko spakowałam manatki, pobiegłam po produkty 3rd Eye i zaczęłam rozkładać stoisko... ale uczestnicy zaraz dobrali się do niepoukładanych pudeł, nie dając mi szansy na pełne rozpakowanie... Dziękuję, bardzo się cieszę, że nie mogłyście się doczekać ;)

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw1xJtpPhIrlZaB58C7cUVx70C1hJNvuSLqy5FFIuIT_hNwbqnhGcER7-w6VmAznlg2-alQ6y5rHpdd5q6jQNHFU3SdZ7EJHODPHx0T2kJ0KAXyY100ma61Lzi5uHpRjGlEQlZIr_fB-0/s1600/0266.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjC3sHR3sApyMWMVzBH0eLYg5NG8nW2gitdAoCHwsN7RRUUwZQ13hMpOE1n6S8qEZkTb6z71rzCJLyeEz1IMtCObAUe_bWqaceFDIEM2IkSSfzDKS3Vp07IvzA3d1vULnjmG-w9xtaOhZs/s1600/0268.jpg


 Na stoisku można było oglądać moje prace i podziwiać prace Agnieszki D




Produkty 3rd Eye gościły też na warsztatach Cynki:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiowp4CDUtUmfYwQOw45vG80v-3BiP7XO2sVZliSiIQwU1oTVrJccdZNIk4Gh-55Ual-SV5VFFVkZqRJeeAzX4ZGfCyOUoFc9LtBBxVfCpZBpdgxOyuebbzgEFyrOd20Cqe1ep5M1joLB4/s1600/waw3.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgU4UIFxSUO-auLrk9DRD5Wqx1oVnXWMNA3vur2hdmeHXMwyT9IutiKPAWDf5Z1vCfJrh0wmRVcOUhD9r6HRSOGUo5TFUiPqUTAvpdcu4otJfXCejp7jXI9Zp2rN3ONInHAJTBs446MFXc/s1600/waw91.jpg


   Fotografie pochodzą z fotorelacji Pauliny Wośko oraz Makówki. Dziękuję! Sama nie zrobiłam ani jednego zdjęcia... muszę się nauczyć pamiętać o robieniu fotografii w takich sytuacjach ;) jak dotąd takie rzeczy wypadają mi podczas targów z głowy... 
   Dziękuję Anecie i Novince za organizację. Sylwi dziękuję za wszystko, na czele z przypomnieniem mi, że ludzie jednak muszą pić i jeść. Dziękuję Justi za wszystko. Dziękuję uczestniczkom moich warsztatów i każdej osobie, która zajrzała na stoisko 3rd Eye! To był fantastyczny dzień!

2 comments:

  1. Jeszcze nigdy nie bylam na takim zlocie ale chyba czas najwyzszy zaplanowac sobie wakacje w Polsce odrazu zachaczajac o targi czy kursy :) wspaniala relacja. Milo, gdy produkty sie podobaja, musisz pekac z dumy i nic dziwnego, gratuluje Marta x

    ReplyDelete