11/28/13

Beauty - Layout by Yasmin

Hi! It's Yasmin on the blog today with a pink layout to share! I don't often get to scrap pink, but it's a joy  when I do. This is my friends baby witch I was so lucky to photograf in her christening. She's a cutie.
Cześć! Z tej strony Yasmin, z różowym skrapem! Zazwyczaj nie tworzę w takich paletach kolorystycznych, ale kiedy się za to zabieram - mam niezłą radochę. Na zdjęciu jest dziecko moich znajomych - byłam tą szczęściarą, która je fotografowała podczas chrztu. Niezły z niej cukiereczek.
 
I've played with the Tiny hearts stamp and the Kitchen floor background stamp witch may be my new favorite stamp lol :)
Pobawiłam sie ze stemplem "tine hearts" i "kitchen floor", który chyba zostanie moim faworytem :)


I first made my background color using mist and water to get the effect I wanted. Then I stamped with pink and brown inks on the background. Loved these colors together. 
Na początku stworzyłam tło, używając mgiełki i wody, następnie stemplując różowym i brązowym tuszem - uwielbiam to połączenie kolorów!

I embellished with some of the newest chippies. Loove this hearts! Great on everything. 
Hope you enjoyed my project! :) 
Skrap został ozdobiony paroma najnowszymi tekturkami. Uwielbiam te serducha! Do wszystkiego świetnie pasują.
Mam nadzieję, że mój skrap przypadł Wam do gustu :)

                                                 Wykorzystane produkty: Used products:
kitchen floor border TES-134  tiny hearts TES-056 background - love - heart TEC-019

3 comments: