4/16/13

{ NEW STAMPS REVEAL } {PREMIERA NOWYCH STEMPLI}


How exiting is this??
New 3rd Eye stamps are available!
Check out catalog with new designs:
Też jesteście tak podekscytowani??
Nowe wzory stempli 3rd Eye są dostępne!
Zapraszamy do obejrzenia katalogu:

All designs are available in our online store:
3rdeyecraft.com is available in English version, we ship internationaly. You can pay for order with PayPal or DotPay so ordering is very easy.

Wszystkie wzory są dostępne w naszym sklepie online: 3rdeyecraft.com

*
We have 70PLN voucher to 3rd Eye store for one of You!
How to win it?
1: Add giveaway banner to your blog. Banner has to be linked to this blog-post.
2: Add comment to this blog-post with address of Your blog and tell us Your faves from this Reveal!
You can participate until 28th April, 23:59CET
Good luck!

Dla jednego z Was mamy bon na 70PLN do sklepu 3rd Eye!
Jak go wygrać?
1: Wstaw banner z rozdawnictwa na swój blog. Banner musi byc podlinkowany do tej konkretnej notki na naszym blogu.
2: Dodaj komentarz do tej notki zawierający adres Twojego bloga oraz napisz, który z nowych wzorów jest Twoim ulubionym!
Zgłaszać się można do 28. kwietnia 2013r., do godz. 23:59 polskiego czasu.
Powodzenia!


ps. Jutro na naszym fanpage następne rozdawnictwo ;)
PS: Check our fanpage tomorrow for next giveaway ;)

22 comments:

  1. http://happyscrappn2.blogspot.com/

    I put the banner on my blog and created a post. Great new designs. Can't wait to play with them!!! love it. Great job.

    ReplyDelete
  2. I forgot to say I love Emma in the garden and her matching flowers. and many more... the construction and the beams.. and the oracles and the background stamps.

    ReplyDelete
  3. Świetne! Muszę powiedzieć, że coraz bardziej mi się podobają! :D
    Po dłuuugim zastanowieniu chyba najbardziej podoba mi się TES-111 :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeszcze adres: http://joannaorlikowska.blogspot.com

      Delete
  4. Ujmę to tak: pewien wzór (mały, czy duży) na zawsze ZAKOTWICZYŁ w moim sercu, to chyba było nieuniknione od pierwszego spojrzenia. A kolejny? Hmm... razem z pewnością zbudujemy coś wyjątkowego, coś zdecydowanie UNDER CONSTRUCTION, cały niesamowity ZESTAW, niedających o sobie zapomnieć wrażeń. I - żeby wszystko było jasne - dla lepszego rozgłosu wygram tę wiadomość na PIANINIE, niezależnie od jego wielkości. To będzie miało zdecydowanie wielką moc :)
    P.S. czyli że ulubione mam trzy ;)
    Pozdrawiam i gratuluję pomysłów!

    ReplyDelete
  5. Najpierw urzekła mnie pszczoła. Potem - 'full of words', obie wersje. A potem zobaczyłam 'under construction'... takiego wzoru jeszcze nigdzie nie widziałam. Fantastyczny! Jeśli mam wybrać jeden ulubiony, to będą właśnie te żurawie. :)

    http://meresanth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. geometryczne tło- już je widzę na pracach! ostatnio poszukuję tego typu stempli i wszystkie były "sztampowe" a tu niespodzianka! :D
    http://siwqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. mnie najbardziej podobają sie klawisze od pianina , boskie, świetne :)ale i "full of words "takze
    http://nowinkinowinki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fantastyczne... chyba najbardziej wpadły mi w oko kotwiczki, chociaż serce mówi, że kolejne literki, słowa, bazgrołki są absolutnie niezbędne w mojej kolekcji :D

    ReplyDelete
  9. Fabulous new designs!! Love the Emma's flowers, geometric doodles, pyramids, an full of words! Posted to side bar at: www.chellesscrapola.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wchodzę znowu- a komentarz mój się nie zapisał, dobrze, że spojrzałam!:D geometryczne tło- sasasa, już mam na niego mnóstwo pomysłów, szukałam czegoś nietypowego i mam!:)
    http://siwqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I love Emma, too, Monica! And the Oracles! I can't wait to go shopping after school tomorrow!

    http://violentkittie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Well, good job! I am not sure which stamp is the best, difficult to name just one or two...definitely Heather and Emma are great, Tiles and Geometric doodles, too. And the Messy painting stamp is also a good one!

    Wish you good luck in your work! I´ll stay tooned. ;)

    My blog http://tapeva-myfavouritethings.blogspot.cz/2013/04/3rd-eye.html

    ReplyDelete
  13. Ja tam się nigdy na jeden zdecydować nie mogę ;) Ale jak mam już wybrać jeden, to mnie powalił industrialny TES 110, dla mnie rewelacja, zawsze mam problem z typowo męską kartką, a tu pyk pyk i jest :)) Więc pewnie niedługo dołączy do mojej kolekcji murka. Gratki dla projektantów, znowu powstała seria niepowtarzalnych i charakterystycznych tylko dla Was wzorów!!
    http://blogdekoradora.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. no szczerze jestem tu po raz drugi ale teraz wnikliwiej spojrzałam na stemple .... są bardzo oryginalne ...a z nowej kolekcji spodobało mi się przede wszystkim klawisze od pianina ... taka piękna melodia nadająca się do każdej kartki , która zawsze ma jakąś swoją melodię .... na blogu http://kartkomaniaczki.blogspot.com/ banerek po prawej stronie

    ReplyDelete
  15. They are all really cool!!!! Love your new stamp range!!!! Especially the "small anchors", "messy painting" and "Heather"! "Emma in the garden" is a beauty too :))

    Well done!!!! Awesome stamp designs!

    Hugs,
    die amelie x

    ReplyDelete
  16. They are all gorgeous! But if i must choose, perhaps, 'under construction' & "messy painting" ...

    ReplyDelete
  17. I love new skeleton stamp <3
    http://kuppiteeta.blogspot.fi/2013/04/leimasimia-jaossa.html

    ReplyDelete
  18. REWELACJA!!! GENIALNE wzory!!! Ale macie pomysły!!! Mój faworyt to full of words - bo od dawna coś takiego za mną chodziło i takiego stempla mi brakowało do tworzenia tła!!! Oraz messy painting do moich 'chlpanych' projektów mediowych! No i nie mogę obojętnie przejść koło under construction set - wreszcie tworzenie 'męskich prac' będzie łatwe i przyjemne!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. O adresie zapomniałam ;-) http://elpimpi-craft.blogspot.com/

      Delete
  19. Bardzo fajne i dające dużo możliwości stempelki :-)
    mój ulubieniec to Emma in the garden .
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. My favorite stamp is "Emma in the garden"!
    Your banner has been posted on my blog and linked back to you.

    Have a good weekend!
    Majo

    ReplyDelete