11/18/13

Badziki zgarniają... * Who won the badges:

Oj, minęło trochę czasu od tego konkursu... Mam nadzieję, że mi wybaczycie poślizg czasowy...
W zamian mam nie jedną, a DWIE nagrody :)

Wow, we have a late announce of winner of this contest but I hope you'll forgive me. In return I have for you not one, but two gifts:)
*


Zestaw 20. badzików zdobywa Anna Kaczmar...
...natomiast nagroda dodatkowa (zestaw 10. badzików) trafi do Maciejkowego Zacisza :)
Nagrodzone osoby proszę o kontakt mailowy.

Bardzo dziękuję za Wasze historie!!!

Winner of 20 badges set is Anna Kaczmar...
...and extra prize (set of 10 badges) is going to Maciejkowe Zacisze :)

Thank You so much for Your stories!!!

3 comments:

  1. Czyli czasem warto poczekać! Załapałam się dzięki temu! Wielkie dzięki!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi miło. Cieszę się, że moja historia tak się spodobała. Dziadzio uśmiecha się do nas wszystkich. ^^ Dziękuję serdecznie za zabawę, gratuluję również Maciejkowemu zaciszu i pozdrawiam DT. =)

    ReplyDelete
  3. Congratulations ladies!!

    ReplyDelete