4/14/13

Fioletowy ogród / Violet garden

Witajcie, przyszedł czas na moją pierwszą inspirację na blogu 3rd Eye. Dziś chciałam Wam pokazać kartkę w jednym z moich ulubionych kolorów. Pomiędzy kwiatami rozsiadły się motyle TES-077 grim butterfly - odbiłam stemple na białym papierze wizytówkowym, potraktowałam je czarnym pudrem do embossingu, a następnie pokolorowałam tuszem distress stain. Dolna warstwa powstała z takiego samego papieru, na którym odbiłam moje ulubione tło TES-074 crackled forest i zabarwiłam tym samym kolorem tuszu.

Hi, it's time for my first inspiration on 3rd Eye blog. Today I'd like to show you a card in one of my favourite colours. Between the flowers you an see butterflies TES-077 grim butterfly - i've stamped it on plain white paper, embossed with black powder and then painted with distress stain. On the lower layer I've stamped my favourite background TES-074 crackled forest and painted it with the same colour of ink. 



Użyłam stempli:
Stamps I've used:

  

Pozdrawiam!
All the best!
Dorota




3 comments: