9/28/13

Goodbye from Dorota


Ostatnie pół roku było dla mnie fantastyczną przygodą. Jednak wszystko, co dobre, kiedyś się kończy; przyszedł czas, żeby się pożegnać. Wspaniale było pracować w tak kreatywnym zespole, pod okiem przezdolnej i przesympatycznej "szefowej". Moja miłość do stempli 3rd Eye jest coraz mocniejsza i choć mój czas w DT się kończy, na pewno nie kończy się moja przygoda z produktami 3rd Eye :)

For me last six months was a wonderful adventure. But everything's comes to an end; it's time to say goodbye. I really enjoyed working with such a talented girls and with soooo amazing "boss"! My love for 3rd Eye stamps grows stronger and stronger, and it's not an end of my adventure with these products - it's a beginning :)

Trudno mi było wybrać mój ulubiony stempel, ale ze wszystkich najbardziej chwycił mnie za serce TES-074 crackled forest. Jest jednocześnie delikatny i z charakterem, banalnie łatwo się go przedłuża i pasuje prawie wszędzie!

It's hard to choose one favourite stamp, but I think TES-074 crackled forest was the one that stole my heart. It's grungy, but delicate, very easy to extend and it fits almost every project!


Mój ostatni projekt to mediowa kartka w czerni (zgadnijcie, na czyje urodziny...). Użyłam w niej pięknych stempli do tworzenia tła - TES-074 crackled forest i TES-016 el bahia. Oba odbiłam bez bloczka, żeby uzyskać nieregularne odbitki, i potraktowałam czarnym pudrem do embossingu.

My last project for 3rd Eye DT is black mixed media card (guess who was the birthday girl...). I've used beautiful backgrounds - TES-074 crackled forest and TES-016 el bahia. I've used no acrylic block to get more 'grungy' look and embossed it with black powder.


Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze, a dziewczynom z DT za fantastyczne wspólne pół roku!
Thank you so mych for all the lovely comments, and much thanks for DT girls for this wonderful six months!

Dorotka



Użyte stemple/Used stamps:



2 comments: