4/25/13

Guest Spot: Siwka

Witajcie! Nazywam się Kasia Kędziora, a w Świecie Papierów- Siwka. Mieszkam i studiuję w Warszawie. Scrapbooking jest dla mnie zupełnie wolną formą wyrażania siebie, która niczego nie narzuca i za to go uwielbiam... już od ponad roku!


Hello! I'm Kasia Kędziora, in the World of Papers- Siwka. I live and study in Warsaw. For me, scrapbooking is a completely free form of self-expression, which doesn't impose techniques or materials and I love it for this...for more than a year!

  
Actually, I didn't stamp too much, until I discovered 3rd Eye stamps that perfectly fit into my taste. I'm using them to create the background (in this work I used "eyes") or to create the main character in my work- like also here on tag with "Olivia" stamp. Variety of 3rd Eye stamps is amazing!

Właściwie nie stemplowałam za dużo, dopóki nie odkryłam stempli 3rd Eye, które idealnie wpasowały się w mój gust. Używam ich zarówno do stworzenia tła (tu wykorzystałam stempel "oczy") , jak i do tworzenia głównych bohaterów pracy- jak w przypadku taga z "Olivią". Zadziwia mnie ich różnorodność!




I created a delicate, spring tag. Olivia with pinkish cheeks "is freely transforming. Only lime shell is edible." (words on tag)
Stworzyłam delikatnego, wiosennego taga. Olivia z zaróżowionymi policzkami "swobodnie przeobraża się. Jada się tylko wapienną skorupkę".










Find more beautiful projects created by Siwka on here blog:
Więcej wspaniałych prac Siwki znajdziecie na jej blogu:
siwqa.blogspot.com


*
Użyte stemple: Used stamps:
Oczy - tło z oczek - TES-001 Eyes  Olivia

2 comments: