9/29/13

Goodbye from Victoria


Hello everyone!
I can't believe I'm greeting you here for the last time. Time flies and the last half a year was an amazing period for me. I was lucky to work with fabulous DT and its coordinator and amazing designer Karolina. I enjoyed our chatting from time to time and love every idea our girls shared during these months. But most of all I was pleased to work with 3rd Eye stamps and chipboard.
Cześć wszystkim!
Nie mogę uwierzyć, że witam Was tu ostatni raz. Czas leci, a ostatnie pół roku było dla mnie wspaniałym czasem. Miałam szczęście współpracować z cudowną grupą DT i jej koordynatorem oraz wspaniałą projektantką Karoliną. Podobały mi się nasze rozmowy, zakochałam się w każdym pomyśle, które udostępniły dziewczyny podczas tych miesięcy ale najbardziej cieszę się z pracowania ze stemplami i tekturkami 3rd Eye.

It was not easy to chose one of my favs, but finally I realized that first one I fell in love with even before I get to the team was a stamp with leaf and I love both sizes of it! Today I created a card using them.
Nie było proste wybranie jednego ulubionego produktu ale w końcu zdałam sobie sprawę, że pierwszym, w którym się zakochałam jeszcze zanim dostałam się do DT były liście, w obu rozmiarach! Dziś mam dla Was zdjęcia kartki, którą zrobiłam z ich wykorzystaniem.


I stamped on a green patterned paper and embossed with white powder. Love the effect I've got!
Liście embossowałam za pomocą białego pudru na zielonym papierze. Otrzymany efekt mnie zachwycił!


I also used another favorite stamp Decorative Glass. First I covered paper with gesso to blend it and used teal color of ink that coordinates with these papers.
Użyłam też innego z moich ulubionych stemple: Decorative glass. Najpierw rozbieliłam papier gesso, dopiero po tym stemplowałam turkusowym tuszem, pasującym do innych elementów.


Hope you have a wonderful time with your favorite hobby and stuff :) See you on the Internet, just continue to share your wonderful projects on a Facebook page or Pinterest group!
 Mam nadzieję, że bawiliście się równie dobrze jak ja :) Do zobaczenia w innych miejscach w sieci, dalej pokazujcie swoje wspaniałe projekty w grupie 3rd Eye Facebooku i Pinterest!

Hugs,
Ściskam,
Victoria.

No comments:

Post a Comment