9/12/13

clean & simple

Cześć! Dziś mam dla Was dwie kartki w stylu clean & simple. Do ich wykonania użyłam kolorowych tuszy pigmentowych.
Hi everybody! Today I have for you two clean & simple cards. To make them made I used color pigment ink.

Tło pierwszej karki zdobią cudne stemple - piórka TES-125 i małe piórkaTES-125S. Głównym elementem kartki jest odbity szarym tuszem stempel Cori TES-094. Szary tusz sprawia, iż stempel wygląda jakby był rysowany ołówkiem.
I used the feathers TES-125 and feathers SMALL TES-125S stamps for the background and grey ink to stamp the main element of this card stamp Cori TES-094. Grey ink makes the stamp looks like it was drawn with a pencil.



Drugą kartkę zdobi piękny badzik oko TEBA-112, a do wykonania tła użyłam stempli promienie TES-115.
The second card is decorated with beautiful adhesive badg TEBA-112, for the bacground I used stamp from beams set TES-115.

.


W obydwu kartka znajdziecie też wybrane stemple z zestawu napisy TES-157.
 In both cards will find stamps from the set TES-157 words.





Użyłam/I used:


badzik TEBA-112 oko na białym tle

Miłego dnia/ Have a nice day!

4 comments:

  1. to ja napiszę też w skrócie jeszcze tutaj: szalenie pomysłowe wykorzystanie tych stempli, cudne kartki!!!

    ReplyDelete
  2. Jestem zakochana w bogatych kartkach, ale bardzo lubię także takie proste karteczki, bo mają swój urok. Twoje są świetne! :)

    ReplyDelete
  3. W prostocie siła, urzekające kartki.

    ReplyDelete