12/29/14

Goodbye from AgnieszkaD

Witam Was serdecznie w moim ostatnim poście na blogu 3rd Eye. Sześć miesięcy pracy w fantastycznym teamie Dryszki już za mną, aż trudno uwierzyć jak szybko mija czas. Po raz kolejny miałam możliwość pracować z bardzo zdolnymi i kreatywnymi osobami, dziękuje Wam dziewczyny i Tobie Dryszko za tę możliwość!
Na zdjęciu jest ze mną stempel "I like you". Bardzo polubiłam stemplowane te napisy, choć spośród wielu fantastycznych produktów 3rd Eye naprawdę trudno mi jest wybrać tylko jeden.

Hello to all of you in my last blog post 3rd Eye. Six months of work in a fantastic  team behind me, it's hard to believe how quickly time passes. Once again, I had the opportunity to work with a very talented and creative people, thank you girls and you Drycha for this opportunity!
It was really hard for me to pick just one of many fantastic products from 3rd Eye. On the picture with me is "I like you" stamp, I very liked these stamped words.

I kartka z tym stemplem:
And card with this stamp:



Użyłam:/I used:
stempel TES-220 I like You - lubię Cię TES-249 stones border - border z kółek kropek   TES-223S sequins small - cekiny małe

Dziękuję wszystkim za ten wspaniały czas!
Thank you everyone for a wonderful time! 
AgnieszkaD

No comments:

Post a Comment