6/14/13

Amigo

Hello everyone! It's Victoria here. Finally, I can share with you my first project with 3rd Eye stamps and new chipboard. I believe, that you can say in every language about love and friends :) That's why I created this card for one of my friends, the title is in Spanish and I love that language as well.
 Cześć wszystkim! Z tej strony Victoria. W końcu nadszedł czas na mój pierwszy projekt dla 3rd Eye z ich tekturką oraz stemplami.
Wierzę, że w każdym języku można rozmawiać o miłości i przyjaciołach :) Dlatego stworzyłam tę kartkę z napisem w języku hiszpańskim. Języku, który bardzo mi się podoba.


I used a Small Feathers stamp with two shades of brown inks which i stamped to a tag cut from patterned paper. A small chipboard butterfly I covered with crackle accents and created a cluster of all these elements.

Użyłam stempla małych piórek, odbiłam je dwoma odcieniami brązowego tuszu na tagach wyciętych z wzorzystego papieru. Mały motylek - tekturka - został pokryty pękającym medium.



I really love this white base for chipboard which can be use as it is or covered with different colors. I used neutral colors for stamps here and clear butterfly.
Bardzo podobają mi się ilość możliwości ozdabiania tekturek - dzięki jasnemu odcieniowi można je barwic na przeróżne kolory, choć na początek wybrałam neutralne barwy i samo szkliwo.

I'm sure you all wish to play with new stamps and chipboard :) Have a great crafty day!
Jestem pewna, że każdy z Was ma ochotę na te tekturki i stemple;) Życzę Wam świetnego craftowego dnia!


             Użyte produkty: Used products:
feathers SMALL TES-125S pióro piórka pióra  chipboards' sheet TEC-006 butterflies

3 comments: