1/25/13

lovely cards by Agnieszka Damska

Let me introduce You women whose work I adore :)
Pozwólcie mi przedstawić kobietę, której prace uwielbiam :)


"Nazywam się Agnieszka Damska, w sieci pod nickiem AgnieszkaD, mieszkam w Warszawie z mężem i dwójką dzieci (10 i 9 lat). Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się w 2010 roku. Na początku robiłam głównie mini albumy, teraz lubię tworzyć również inne projekty.
My name is Agnieszka Damska also known as AgnieszkaD - I live in Warsaw with my husband and two children (10 and 9 years old). My adventure with scrapbooking began in 2010 year. At the beginning I did mostly mini-albums, and now I also create other projects.

W stemplach firmy 3rd Eye zakochałam się od pierwszego wejrzenia, we wszystkich! Zachwyca mnie przede wszystkim oryginalne wzornictwo i jakość.
I love stamps of 3rd Eye at first sight, all of them! It impresses me most of all original design and quality.

Korzystając z zaproszenia chcę Wam pokazać bliźniacze kartki walentynkowe.
 At my Guest Spot I want to show you twin Valentine's Day cards.




W obu kartkach użyłam stempla TES-057 "full of hearts" do stworzenia tła. Jest to idealny stempel do tego celu, szczerze polecam!
  In both cards I used stamp TES-057 "full of hearts" to create the background. It is the perfect stamp for this purpose, I sincerely recommend!"



 *
Agnieszka - thank You so much for guest Spot!
And You - be sure to check Agnieszka's blog :)
Agnieszko - serdecznie dziękujemy za gościnną notkę!
Koniecznie zajrzyjcie na blog Agnieszki :)

 *
Agnieszka 
użyła: / used:
full of hearts - background




4 comments:

  1. To jest przykład na to jak stworzyć piękne kartki nie używając zbyt wielu dodatków. A stempelkowe tło jest naprawdę super :)

    ReplyDelete
  2. Fabulous cards! Love that stamp!

    ReplyDelete