6/26/12

Zachód słońca * Sunset

Pierwszą pracą, którą zrobiłam z użyciem 3rd Eye była praca dla Scraps of Darkness. Zrobiłam ją (i opublikowałam! cóż za szaleństwo) jeszcze przed premierą :)
Użyłam stempelków TES-007 gwiazdki. Może nie powinnam tego mówić ale nieskromnie napiszę... uwielbiam je!!! :))


That's my first work with 3rd Eye stamps - LO for Scraps of Darkness. I used stamp TES-007 stars.
Maybe I shouldn't tell this but... 
I love them!!!! :))
*
Used products: Użyte produkty:
 stars

4 comments:

  1. Drycha, this is beautiful, love this layout. The color tones are my favorite... and yes, the star's are the best!!! Star's are my favorite, because, i am the only girl in the house. It's all masculine in my house and boys boys, men men men in my extended family, i have 2 nieces only.

    ReplyDelete
  2. Babeczko! Oszalałam na punkcie tych stempelków jak tylko je zobaczyłam w paczuszce z zakupami Na-strychu. Rzuciłam się i wkrótce pokaże prace z nimi ale ta,którą tutaj pokazałaś jest tak czaderska, że oszalałam i nie mogę oczu oderwać. Tag z kardiogramem też BOSKI!

    ReplyDelete
  3. Wow! Incredibly beautiful! Love the colours, the grungy look...everything!

    Hugs,
    die amelie x

    ReplyDelete