6/13/13

wyniki rozdawnictwa - who won a voucher?

Hej hej! Bardzo się cieszę, że polubiliście moje samoprzylepne badziki  :)
...mam nadzieję, że dzisiejsza nowość też Wam się spodoba!! Zapraszam wieczorem na blog/do sklepu, za to na facebooku odkryję rąbka tajemnicy w ciągu dnia, krok po kroku :)
Niezależnie od tego wróćmy do ostatniej stemplowej premiery i rozdawnictwa. Kto wygrał bony? Wyniki poniżej! Zwyciężczynie proszę o kontakt na 3rdeye@wp.eu :)

Hello! I'm so glad You like 3rd Eye adhesive badges! Hope You'll like todays new product too! Check 3rd Eye blog/online store in the evening, and if You want to see few things earlier - find us on facebook :)
Ok, come back to last stamp reveal and giveaway. Who won a voucher?
The results below! Winners please contact us at 3rdeye@wp.eu :)



3 comments:

  1. Święta Panienko z Gwadelupy!!! przecież ja nigdy nie miałam szczęścia w candy!!! mam ochotę uklęknąć i pocałować Maszynę Losującą w sygnet :D :D :D

    ReplyDelete
  2. haha Pinezko uśmiałam się do łez :) gratuluję i również bardzo dziękuję :)

    ReplyDelete