6/3/13

Steampunk challenge | Steampunkowe wyzwanie

I told on facebook page this morning about wonderful inspirations! 
 And I hope You will be inspired, 'cause we're talking about the challenge!
Na facebooku pisałam o inspiracjach! ...i mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowane, bo mowa tu o wyzwaniu!

This month 3rd Eye is the sponsor 
 and You can win voucher for 3rd Eye store!

W tym miesiącu 3rd Eye jest sponsorem na blogu SanDee oraz Die Amelie ze steampunkowymi wyzwaniami!
W związku z tym możecie wygrać bon na zakupy w sklepie 3rd Eye!


Challenge and inspirations by SanDee and Die Amelie are {HERE}
and below You can see what I did for "Underwater challenge" :)

Oh, DieAmelie asked me few questions, so You can read little interview with me on Girls' blog. 
Warmly welcome!

Podwodne wyzwanie oraz inspiracje dziewczyn, o których pisałam, znajdziecie {TUTAJ}
tak samo jak krótki wywiad, który Die Amelie ze mną przeprowadziła - gorąco zapraszam!


...a poniżej moja rybia kartka:                   I made funny fishy card:
 My boyfriend told it's rather creepy than funny but I hope You like it ;)

Myślałam, że ryba jest zabawna, ale mój chłopak stwierdził, że raczej upiorna ;) W każdym razie mam nadzieję, że Wam się podoba ;)

 I stamped cogs on scrap paper and punch circles, than color edges of "scales"with Distress Stain and glued to base. I made some scales using lightbulb.
Lips and eyes are stamps too. Aaaaand I used more stamps ;) Anchors background and tulle (one of newest designs!) on the head and fins. Oh, and lines on fins.
You can find here only paper, stamps, black pigment ink, few colors of fluid ink white marker.


Trybiki postemplowałam na scrapowym papierze, po czym wycięłam je dziurkaczem w kształcie kółka, zabarwiłam brzegi tak powstałych łusek i przykleiłam do bazy. Parę łusek powstało też z żarówek, ale je już wycinałam ręcznie. Ze stempli znajdziecie tu też usta, oczy, tło z kotwic, tiul (to jeden z najnowszych wzorów). Oh, jeszcze linie na płetwach. Tak... Znajdziecie tu tylko stemple, papier, tusz pigmentowy, biały marker i parę tuszów w płynie :)



Used stamps: Użyte stemple:
cogs   anchors background TES-109 TES-085 lines  Lightbulbs   pair of eyes pretty lips 

*
I want to thanks so much SanDee and Die Amelie for inviting me there!
...and You're invited to the Underwater Challenge ;)

Bardzo dziękuję SanDee oraz Die Amelie za zaproszenie mnie na steampunkowy blog!
...a Was zapraszam do udziału w podwodnym wyzwaniu :) 

8 comments:

  1. :D straszna, ale tak właśnie sobie wyobrażam podwodnego upiora :) fantastyczny pomysł z zębatkami!

    ReplyDelete
  2. I just LOVE how you made every single scale separately, Drycha!

    So much love and thought went into this gorgeous project! Thank you so much for being our sponsor and Guest Designer this month over at SanDee&amelie's Steampunk challenge!

    Big hug,

    Claudia aka die amelie x

    ReplyDelete
  3. Fantastyczna karteczka, baaardzo mi się podoba!!! Stemple wykorzystałaś w genialny sposób!!!

    ReplyDelete
  4. This is the coolest card ever!!!

    ReplyDelete
  5. I love it! but I do love the wierd and creepy things :)

    ReplyDelete
  6. No i co? Mówiłam, że Twoja twórczość jest nietuzinkowa, wyjątkowa i fantastycznie niesamowicie indywidualna. Taka tylko Twoja. Brawo! Fajne to jest bardzo :)

    ReplyDelete