10/3/13

New faces on the new DT! | Nowe twarze w nowym DT!

It's definitiely time to share with You news about NEW FACES ON THE TEAM!
It's crazy thing but our Team is bigger now! Here are 9 persons! (and me, so 10 Girls on the blog).
More people = more fun = more inspirations! :)
Yesterday You saw three girls from last term who stay for next 6months, now I have a pleasure to intruduce You 6 more talented Girls:
Czas najwyższy na przedstawienie Wam informacji o nowych osobach w zespole 3rd Eye!
Czyste szaleństwo - zespół rozszerzył nam się do dziewięciu osób (no, jestem jeszcze ja, więc w sumie jest nas 10 na blogu).
Więcej ludzi = więcej zabawy = więcej inspiracji! :)
Wczoraj mogliście zobaczyć, kto z ostatniego Zespołu zostanie z nami na kolejne 6 miesięcy, teraz mam przyjemność przedstawić Wam resztę utalentowanych dziewczyn:

AKA / Anna Kaczmarek - Poland - Polskapoczekalniaaka.blogspot.com

Hello! My name is Anna Kaczmarek - known as Aka , I live in Gniezno, Poland. I have been creating things and stuff “made from nothing” since I remember. I've discovered scrapbooking two years ago. Since this time I'm still learning and trying different forms of scrapbooking. I love cards in vintage styles, with flowers, laces, chipboards… In my opinion, the most important is the idea, and then everything is possible!
I’m very glad, that I will work with products 3rd Eye and inspire you with my works. Thank you Drycha for this opportunity to be in this talented DT!
Cześć! Nazywam się Anna Kaczmarek, w sieci posługuję się imieniem Aka, mieszkam w Gnieźnie. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam tworzyć "coś z niczego". Scrapbooking odkryłam dwa lata temu. Od tamtej pory cały czas uczę się i próbuję nowych form scrapbookingu. Uwielbiam kartki w stylu vintage, z kwiatami, koronkami, tekturkami... Uważam, że najważniejszy jest pomysł, a wtedy wszystko jest możliwe!
Bardzo się cieszę, że będę pracować z produktami 3rd Eye i inspirować Was swoimi pracami. Wielkie dzięki dla Drychy za możliwość bycia w tym utalentowanym DT!

Elina Strömberg - Finland - Finlandiaartsandcraftswithlove.com

 My name is Elina, and I’m a scrapbooker, card maker, paper crafter, and photographer from southern Finland. Scrapbooking has played an important role in my life for four years now. The busier my work days are at the office, the more time I try to allocate to my crafting hobby. Being able to take even a short moment to myself and create something beautiful and tangible is very important to me. And I have realized that scrapbooking is the best way to keep work stress away!
  I’ve been married for 10 years and we have two children aged 5 and 7. I love photographing my kids, and documenting our daily life on my layouts is an important part of my hobby. My kids don’t mind being in front of the camera, and you will see many pictures of them in my layouts.
  I’m totally fascinated about 3rd Eye products, and due to their versatility they can be used in various types of projects. I’m so excited to be in this talented design team and I hope my projects will inspire you to get creative! Thank you Drycha for this great opportunity!

 Nazywam się Elina, jestem scraperką, twórczynią kartek i innych papierowych tworów, oraz fotografem z południa Finlandii. Scrapbooking gra ważną rolę w moim życiu od czterech lat. Im bardziej zajęta jestem w pracy w biurze, tym więcej czasu staram się poświęcić mojemu hobby. Możliwość znalezienia choćby chwili dla siebie i stworzenie czegoś pięknego i  namacalnego jest dla mnie bardzo ważna. Zdałam sobie też sprawę, że scrapbooking jest dobrym lekarstwem na stres!
 Jestem mężatką od 10. lat, mamy dwójkę dzieci w wieku 5. i 7. lat. Uwielbiam fotografować moje dzieci, dokumentować codzienność na scrapach. Moje dzieci nie wstydzą się kamery, więc zobaczycie wiele ich zdjęć w moich projektach.
 Jestem totalnie zafascynowana produktami 3rd Eye, ze względu na ich uniwersalność moją być użyte w wielu typach projektów. Jestem bardzo podekscytowana moją obecnością w tym utalentowanym zespole i mam nadzieję, że moje projekty będą dla Was inspirujące! Drycha - dziękuję za tę możliwość! 

Kasia Tomaszewska / Worqshop - Poland/Turkey - Polska/Turcjaworqshop.wordpress.com

 Hi, my name is Kasia, I come from Poland but at the moment my home is in magical and eclectic Istanbul. I live in this city joining Europe and Asia with my beloved fiance and I work here in the fashion bussiness. Every free moment I spend on my biggest creative passion which is scrapbooking- I love documenting smaller and bigger events in our life on layouts and in mini books. I love silence of early mornings, and beside scrapbooking I relax while running, cooking and taking photographs! I'm really excited to join the 3rd Eye Design Team and work for next few months with this group of talented ladies.
Hej! Mam na imię Kasia, pochodzę z Polski, ale przez ostatnie kilka lat mój dom znajduje się w magicznym i eklektycznym Stambule. Mieszkam w tym mieście-gigancie na granicy Europy i Azji wraz z narzeczonym i w ciągu dnia pracuję w firmie zajmującej się modą. Wolne chwile poświęcam scrapowaniu, które jest moją ogromną pasją-uwielbiam zamykać mniejsze i większe wspomnienia z naszego życia na scrapach i w albumach! Kocham spokój poranków a jeśli nie scrapuję wyżywam się w kuchni, uwielbiam biegać i spędzać czas z aparatem w dłoni. Strasznie się cieszę, że w ciągu najbliższych miesięcy będę miała okazję pracować ze wspaniałym i utalentowanym zespołem 3rd Eye!

 Monica Lowrance - USA - happyscrappn2.blogspot.com

 Hello everyone! I am so very happy to be here. It's a dream come true for me!!
My name is Monica Lowrance. I live in the beautiful Hot Springs National Park, Arkansas. I'm a mom to a wonderful 14 year old young man,David, and our crazy pug - George.
I discovered Scrapbooking around 2002 and here recently I've learned about mixed media. WOW! HOW FUN! I'm always looking to learn more and to share what I've learned! I've been introduced to tags, atc's and more.
A project is not finished without some ink, paint or gesso!
I like to try various styles and it depends on my mood as to what I create.
I love working with my 3rd Eye stamps. Besides crafts I love watching movies, tv and reading.
I am extremely excited to be a part of this talented 3rd Eye Team.
What a wonderful journey this will be!! Thank you Drycha!!!
Cześć wszystkim! Bardzo się cieszę, że tu jestem! Dla mnie to spełnione marzenie!!
Nazywam się Monica Lowrance. Mieszkam w pięknym Hot Springs w Arkansas. Jestem mamą czternastoletniego młodego mężczyzny - Davida - oraz szalonego mopsa George'a. Scrapbooking odkryłam w 2002r., obecnie wsiąkam w mixedmediowe klimaty. WOW! Świetna zabawa! Zawsze mnie ciągnie do zdobywania nowych umiejętności i dzielenia się nimi.
Uważam, że projekt nie jest skończony bez użycia choćby odrobiny tuszu, farby lub gesso! Lubię eksperymentować z ze stylami, a ostateczny efekt zależy od mojego nastroju.
Uwielbiam pracować ze stemplami 3rd Eye, poza tym jestem filmowym i książkowym maniakiem.
Jestem ekstremalnie podekscytowana tym, że stałam sie częścia tego utalentowanego zespołu!
Zapowiada się wspaniała przygoda!! Dziękuję, Drycha!!! 

Gosia Świniarska / Smile_Art - Poland/ - Polska/ -

Hello! My name is Gosia Świniarska, known as the Smile_Art. I live near Poznań, Poland. Ever since I was a child I loved everything made with paper. In 2011 my short adventure with decoupage started but soon I discovered scrapbooking and this became my love! I started from making gift cards and now I enjoy art journals, albums, ATC and layouts (!) as well. I don’t have any specific style. Sometimes my works are simple, another time I like to be messy. I learn new techniques all the time. I’m very happy that I was able to join this amazing DT! Thank you very much Drycha!
Cześć! Nazywam się Gosia Świniarska, w sieci pod nickiem Smile_Art, mieszkam niedaleko Poznania. Od dziecka lubiłam wszystko co papierowe. W 2011 roku zaczęła się moja krótka przygoda z decoupage, ale to scrapbooking jest czymś, co kocham! Zaczęłam od robienia kartek, aktualnie uwielbiam także art journale, albumy, ATC i layouty(!). Nie mam określonego stylu. Czasami moje prace są proste, a innym razem lubię nabałaganić. Cały czas uczę się nowych technik. Jestem szczęśliwa, że mogłam dołączyć to tak wspaniałego DT! Bardzo Ci dziękuję Drycho!


 Riikka Kovasin - Finland - Finlandia - paperiliitin.blogspot.com

  Hello! I'm Riikka Kovasin - a mixed media style scrapbooker from Finland. I'm married to a wonderful man and I have two sweet daughters. My family is a constant source of inspiration and our daily life gives topics for my pages. I also love to create minialbums, cards and canvases.  I adore mixed media and paint mediums! I'm happiest when I can combine my love to beautiful products to chance to get messy. I'm so happy and honored to be a part of this amazing Design Team! 3rd Eye stamps are really unique and I love the versatility of the flair buttons. I hope I will inspire you with my creations!
  Thank you Drycha for this opportunity!
 Cześć! Jestem Riikka Kovasin - mixedmediowa scraperka z Finlandii. Jestem zoną dla wspaniałego mężczyzny, z którym mamy dwie słodkie córeczki. Moja rodzina jest nieskończonym źródłem inspiracji, codzienne życie podsuwa tematy moich scrapów. Tworzę też albumy, kartki i alteruję blejtramy. Uwielbiam mixedmedia! Najszczęśliwsza jestem kiedy mogę połączyć miłość do pięknych produktów z szansą na odrobinę bałaganu. Jestem szczęśliwa i zaszczycona trafieniem do tak fantastycznego Zespołu! Stemple 3rd Eye są naprawdę oryginalne, za to badziki lubię za ich uniwersalność. Mam nadzieję, że zainspiruje Was moimi kreacjami!
Drycha - dziekuję za tę możliwość!
*


 And here I am. Maker of all that creative 3rd Eye mess :)
I'm Karolina Stopyra aka Drycha and I live in Warsaw, the capitol of Poland. I’ve always created – drawing, painting, taking photos, etc. In spring 2008 I found scrapbooking and started to create albums and cards. With time I jumped more and more into mixedmedia and I just LOVE it!. I love to learn new techniques, experiment with new medias and bring all together. I love to create a lot of things such as layouts, cards, altered art, jewelry, art dolls and other things.
I’ve been featured in scrapbook and crafting magazines, I'm owner and designer of polish craft brand 3rd Eye, by now we have rubber unmounted stamps, chipboards, shadowboxes, mounting blocks and adhesive badges in our offer. All designs are created by me in 100%. I’m also Educator for Scraps of Darkness Kit club for Mixed Media and Alternative Scrappers, Instructor at The Art Studio and on the design team for Punky Scraps challenge blog and Na Strychu, a Polish scrapbook store.
You can find me, my projects and tutorials on my blog Drycha.blogspot.com - Welcome!

Jestem też ja - Drycha - sprawczyni tego całego twórczego bałaganu :)
Nazywam się Karolina Stopyra ale w sieci znajdziecie mnie pod pseudonimem Drycha. Od zawsze coś tworzyłam: rysowałam, malowałam, fotografowałam itp. Scrapbooking poznałam w 2008r., spodobał mi się ze względu na połączenie różnych elementów. Uwielbiam poznawać nowe preparaty, eksperymentować - większość moich prac to mixed media. Nie mam ulubionej formy, robię layouty, kartki, altered art, biżuterię, lalki itp.
Gościłam na łamach różnych craftowych magazynów, jestem właścicielką i projektantką polskiej marki 3rd Eye. Każdy wzór stempli tworzę od podstaw, w 100%. Jestem też Educatorem w amerykańskim kit clubie Scraps of Darkness, Instruktorem w The Art Studio i należę do DT pewnego polskiego sklepu internetowego.
Mnie, moje kursy i projekty znajdziecie na blogu Drycha.blogspot.com - Zapraszam!

*
To co? Zaczynamy nowe 6 ekscytujących miesięcy z nowym inspirującym Zespołem! 
So what? We're at the beginning of new exciting 6 months with new inspiring Team!

9 comments:

  1. Wow! Niesamowity zespół!:) Zapowiada się naprawdę inspirujące pół roku:))))

    ReplyDelete
  2. ale super team :) nie mogę się doczekać inspiracji

    ReplyDelete
  3. HHELLOOOOO my teammates!!!!

    ReplyDelete
  4. amazing DT! congrats to all of you!

    ReplyDelete
  5. świetny zespół, zapowiada się bardzo ciekawie:) i bardzo mi sie podoba nowy wygląd strony (w sumie nie wiem, jak bardzo nowy, ale ja dzisiaj zauważyłam po raz pierwszy) ;)

    ReplyDelete
  6. Fantastycznie, że będzie Was tak wiele. Już nie mogę się doczekać powalających inspiracji :)

    ReplyDelete
  7. WOW, fantastic new dream team! Congratulation Girls!

    ReplyDelete
  8. Congrats ladies! A special shout out to Monica and Riikka! :)

    ReplyDelete