10/18/12

Mix and merge! Yaga Top Model

Kilka dni temu, zupełnie przez przypadek odkryłam całkiem fajną zabawę ze stemplami 3rd Eye. Obecnie mamy 47 wzory stempli ale ile własnych możecie stworzyć po prostu miksując elementy stempli między sobą. W mojej pracy wykorzystałam 4 rodzaje stempli: Emily, Jage, Eyes, Pumpkin. Przy czym Jaga w przewrotny sposób dostała właśnie smukłe ciałko Emily, dzięki czemu stworzyłam nową postać potrzebną mi do mojej pracy. 
 Few days ago I have discovered fantastic, new possibility how to use 3rd Eye stamps in different way. Currently we have got 47 stamp's designs but you can create new, own one by mixing the parts of existing stamps. In my work I used 4 different stamps: Emily, Jaga, Eyes and Pumpkin. But I created new stamp by merging Jaga head with fit body of Emily.
 

Nową postać Jagę-Top Model (podobnie jak dynię) pokolorowałam tuszami i przykleiłam na tło, które ozdobiłam stemplem Eyes odbitym złotą akrylówką. Jeszcze tylko przeszycia, troszkę gazety i parę kleksów tuszem i praca gotowa.
  New character, Jaga-Top Model was pasted on background where I stamped Eyes with gold acrylic paint. Next I add pieces of newspaper, stitching and few inky splashes and work is ready!


Co myślicie? Macie ochotę przetestować i pomiksować elementy stempli 3rd Eye między sobą? Spróbujcie koniecznie! Czekamy na Wasze prace! Wciąż trwa nasze pierwsze wyzwanie. Kliknijcie w bannerek po więcej szczegółów.
What do you think about this idea? Would you like to test new designs and mixed different elements of 3rd Eyes stamps? You should! We are waiting for your arts! Click banner to get more info.




1 comment:

  1. Love love love this! I am definately a new fan
    :-)

    ReplyDelete