7/22/14

My life * Moje życie

 
Cześć. Dziś chcę Wam pokazać wpis do artjournala. Zdecydowałam się na moje dwa ulubione kolory: czarny i niebieski.
Hello. Today I want to show you my artjournal. I decided to use my two favorite colors: black and blue.


Kolor niebieski to chlapania farbką metaliczną. Do stempli i dodatków z tektury użyłam czarnego tuszu.
I made splashing with blue metallic paint. For stamps and paper additions I used black ink.


Wpis jest bardzo osobisty i związany z moją córeczką Martą.
The entry is very personal and related to my daughter Marta.


Wykorzystałam jeden z moich ulubionych cytatów:
"Bo żyć możesz tylko tym, za co zgodzisz się umrzeć".
I used one of my favorite quotes:
"Because you can live only with it, what you agree to die for."




























Użyte produkty:/ Used products:
bubbles TES-123 bąbelki   TEC-035 clocks - zegary wskazówki  tekturka TEC-013 cardio kardiogram deszcz TES-229 spring shower - deszczyk krople

1 comment: